سلام امم خیلی وقته چیزی ننوشتم نمیدونم چرا الان یهو تصمیم گرفتم باز شروع کنم بنویسم! امم خب طبیعتا خیلی وقتا که گذشته و خب زندگیه دیگه ؛کلی اتفاق میوفته توش... مثل یه سیبیه که از بالای درخت داره میوفت...
...